sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Korkeavireellä

Meillä oli Ninan vetämät agitreenit taas Korkeavireellä. Aluksi Chila sai alkuverrytellä painattamalla Kidan kanssa pitkin parkkista ja kivaa oli. Seurasin välillä muiden suorituksia ja olin onnellinen, että Chila oli eri huoneessa odottamassa. Radalla ollut belgi hyökkäsi aidan yli takaosastolla keppejä treenailevan Kidan kimppuun. Onneksi Maija reagoi nopeasti ja nosti Kidan ilmaan, eikä fyysistä vahinkoa tapahtunut. Säikähdin itsekin ja lähdin pihalle Chilan kanssa, joka sai hieman lukossa olleen Kidan taas leikkimään kanssaan.

Teimme kontaktipainotteista rataa pätkissä ja Chila oli aivan mahtava, selvästi halusi osoittaa minulle, ettei aio enää ikinä uhmailla minulle ja keskittyi superhienosti. Teimme meille uusia käännöksiä ja hyvin sujui. Puomilla minun pitää miettiä alkukontaktia ja tehdä jokin jarrutusmerkki ensin tai laittaa siihen nami, koska Chila loikkasi sinne miten sattuu. A oli hyvä ja keinulla piti kerran hieman auttaa, sitten Chila muisti miten homma menee. Lopuksi menimme takaosastolle tekemään vinokeppejä erikseen. Sain nostaa kepit lähes pystyyn ja juosta hitaasti eteenpäin ja Chila pujotteli hienosti! Olin erittäin tyytyväinen treeneihin ja koira oli ihan poikki (=onnellinen myös), se keskittyi niin valtavasti.

Lopuksi joskus viikko sitten otettuja pakkaskuvia Vesijärven jäällä:
Kohta hyppään kaaressa linssiin!
 
Onnea pienestä oksanpätkästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti